For en takknemlighet

Nå var det virkelig på tide med et nytt innlegg på bloggen. Hva har frujonassen gjort de siste dagene?

Fredag dro jeg til flyplassen, og hadde verdens beste tid. Skulle ta flyet til Torp for å holde kurs i Skien. Satte meg blid og fornøyd ombord i flyet. Lite ante jeg da om hva som ventet meg. Minuttene gikk, før kapteinen kom med gladmelding. «Vi har en teknisk feil i den ene computeren og må derfor slå av motoren for å restarte,, Jaja tenkte jeg, det må da gå fort å fikse. Men slik ble det altså ikke. Ny melding » Vi får ikke kontakt med computeren og må derfor be dere ta med håndbagasje og gå inn i terminalen igjen. Vi venter en mekaniker fra Torp,, oh no!!!! Hva gjør jeg nå? Jeg skal jo holde kurs for 30 personer som venter meg om noen timer, og nå står jeg fortvila på Sola flyplass og aner null. Etter mye om og men, fikk jeg beskjed om at ny tid var 17.30. Jeg kunne med andre ord glemme kurset.

IMG_3558.JPG
Trøstespiste en skikkelig tallerken junk food, og prøvde å slappe av. Ikke lett, men hva skulle jeg gjøre? Takket være min fantastiske venninne og kollega som tok i mot kursdeltagerne, gikk alt fint tilslutt. Selv kom jeg 1,5 time forsent til mitt eget kurs 😳 ikke akkurat en herlig start, men det ble en kjempekveld med makeup i fokus 😊

IMG_3559.JPG

Lørdag var det duket for hår og hudpleiekurs. Utrolig gøy å kunne lære bort min kunnskap til andre mennesker. Jeg elsker å kunne gi av meg selv. Flere timer med herlige kursdeltagere gir virkelig energi!
Etter kurset besøkte jeg og Cecilie en brukthandel i Skien som heter gamle union bruk antikk. For en butikk. Det var rene museet å være der inne. Så mange gamle skatter samlet på en plass har jeg aldri sett før. Jeg var kort fortalt i mitt S. Bilde av meg og Cecilie er tatt når vi sitter på en gammel kjærlighetsbenk #friendsforever

IMG_3565.JPG

Søndag stod seminar i Skien for tur, og jeg var så heldig og få æren av å være gjesteforeleser. En ting er å kurse andre i produkter, en annen ting er å inspirere andre til å jobbe i nettverksbransjen. Jeg blir så gira av å stå der oppe. Tar meg selv i at jeg begynner rolig, men når det går mot slutten er jeg nærmest anpusten fordi jeg blir så engasjert. Takk til Eirik som gjorde en kjempejobb som konferansier, og gratulerer til alle de som fikk anerkjennelse for å ha nådd et nytt nivå i karrierestigen vår.

IMG_3562.JPG

For 3 år siden møtte jeg Cecilie og Eirik for første gang. Da var jeg også gjesteforeleser i Skien, og ble sittende å prate med dem på julebordet vi hadde samme kveld. Fra kollegaer til bestevenner. Ikke bare gir jobben min meg personlig utvikling, mer fritid, bedre helse og bedre økonomi, men den gir meg nye vennskap som betyr mye mer en alt annet. Jeg er så takknemlig for det fine vennskapet vi har fått. Tusen takk for at deres dør er åpen. Jeg har følt meg som en prinsesse 💕

IMG_3566.JPG

Besøk veldig gjerne Cecilie sin flotte interiør blogg ved å trykke HER

Ønsker deg og dine en riktig god natt 💛
~ Fru Jonassen ~

Legg igjen en kommentar